Johan Clausen Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Synes der er for lidt bilder af Qualitywings 787, så her er nogle få bilder fra en tur fra VIDP (New Delhi) til København: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Råflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Anbefaler du QWs 787? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Nå har ikke jeg QW sin 787, men den har noe rufsete rykte på seg på andre forum. Ikke helt PMDG standard ifølge hva jeg har lest. Men sikkert helt ok. Kommer an på hvilke krav du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 30. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2018 Ikke PMDG, men det havde jeg ikke tænkt at den ville være. Men den er en ganske fin maskine, som jeg ikke har fundet feil i. Prisen er også noget andet end PMDG, så man kan ikke forvente helt den samme kvalitet, men for mig er den helt fin. Jeg får fløjet den og den er rigtig fin som long haul maskine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 30. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Double post. Endret 30. juni 2018 av Johan Clausen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 21 timer siden, Johan Clausen skrev: Ikke PMDG, men det havde jeg ikke tænkt at den ville være. Men den er en ganske fin maskine, som jeg ikke har fundet feil i. Prisen er også noget andet end PMDG, så man kan ikke forvente helt den samme kvalitet, men for mig er den helt fin. Jeg får fløjet den og den er rigtig fin som long haul maskine. Helt enig. Jeg er veldig fornøyd med maskinen, og den er veldig bra på framerates. Veldig gode lydfiler og ikke minst gode flyegenskaper. Jeg føler den flyr veldig "live" i forhold til andre addons. Ikke PMDG, men absolutt verdt pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.