Gunnar Fidjeland Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg burde vel ikke nevne det..... men ... noen er gravid med ny flysimulator. Planlagt fødsel i slutten av året.... http://www.airdailyx.net/fsnewsbreaker/2017/6/10/flyinside-announce-brand-new-simulator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 11. juni 2017 Premium Medlem Del Skrevet 11. juni 2017 Ja. Time will show hvor konkurransedyktig den er. Jeg ser innlegget har en kommentar; Could we be starting to have TOO MANY flight simulators around?? Man skulle ikke tro det, men jeg begynner å lure på om han har rett. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 DEtte blir vel en ren VR simulator vil jeg tro? Kan virkelig begynne å lure om det blir for mye av det gode nå Er det marked for at alle kan bli bra? tviler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Nå vet vi jo ikke enda hvordan de store addonsutviklerene vil forholde seg til de nye simulatorene. Frooglesim på youtube hadde en fin gjenomgang av situasjonen. Og han var klar i sin sak. Er man hard core simmer finnes det to simulatorer. Det er P3D og XPlane. Er man ny i gamet så har vell innsteget til hobbyen aldri hatt så mye å velge i som nå. Så for rekruteringa kan nok dette slå ut positift. Så for fremtiden vise hvilken simulatorer som overlever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Litt mere info om ny flysimulator: "Alpha footage of FlyInside Flight Simulator, showing some of the aircraft that we're compatible with, and a bit of our scenery area." http://www.flyinside-flightsim.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.