laywiin92 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Hei, er det noe nytting informasjon noen plass om hvordan jeg skal installere alt av scenery til V4? Har lasted ned AoN, osv. inkludert ship traffic. Men er ingen informasjon om hvordan jeg skal installere alt dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 31. mai 2017 Les readme filene ligger vel under dokuments i AON ---------------------------------------------------------------------- Redigert den til P3d V4 VIKTIG: Pass på å oppdatere effektene denne gang. INSTALL: ******** Unzip AoN_3x til en midlertidig folder. Legg folderen "Airports of Norway" i \Addon Scenery, eller der du har din folder for scenery. Ikke overskriv gammel versjon. Erstatt alt. Kopier alle .ALT filer fra "Airport elevation adjustment files" folder til \Scenery\World\Scenery. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hvis det er andre .ALT filer for samme flyplass der, så fjern de. Vær klar over at FTX ALT filene har annerledes navn. Eksempel: ADE_FTX_NOR_ENVA_elevation_adjustment.bgl. Denne skal da fjernes, og min enva_apx_ALT.bgl overtar. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Flytt effekt filene fra min "Effects" folder til P3D v4\Effects. Pass også på at texturen "TR2.bmp" flyttes til P3D v4\Effects\Texture. Start simulatoren og legg Airports of Norway til i Scenery Library. Rekkefølge: Et eller annet sted tidlig i rekka. Anbefalt Mesh Resolution: 5 meter. Anbefalt Scenery Density: Dense/Very Dense. INSTALLASJON AV FOTOSCENERYS (MÅ være med): ******************************************* Last ned tre AoN_Photopacks, og photopacks autogen. Lag en folder kalt AoN_Ground. Lag så subfoldere \Scenery og \Texture. Flytt alle .bgl filer til AoN_Ground\Scenery. Flytt alle .agn filer til AoN_Ground\Texture. Akiver AoN_Ground Scenery Library. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Anbefaler at du først som sist skaffer deg Scenery Config Editor. Den gjør livet mye lettere når du skal legge inn scenery og orde rekkefølgen. https://sourceforge.net/projects/fs-sceditor/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laywiin92 Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Ja, for modden mye simulator spill og må si at dette er utrolig rotete. finnes det ikke en "sluse" hvor alle mods må gjennom for å få et system på alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Rief Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Fant du ut av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ingen info om hvordan installere AoN? Lurer nå på hvorfor jeg skriver en hel folder med info inkludert i AoN. Er det for rotete i forhold til en installer, så vil AoN aldri få en da det blir for komplisert. Sjekk AoN/Docs som Robert hinter om. Ingen enkel sluse mht flightsim, og det bør man venne seg til først som sist. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.