Gå til innhold

KLM "EMB-190" Amsterdam - Kjevik

Anbefalte innlegg

Jeg har flydd med KLM Cityhopper utallige ganger real-life denne ruta. Syns da av mangel på EMB-190, at en A319 passer godt. Bruker her ORBX vær 3. Kaptein Geert Wilhelmsen klar til takeoff, Rw09.

cfEJIsu.jpg

Hotverdomme for et nydelig scenery! FlyTampa EHAM.

tFBMIwM.jpg

Passerer Afsluitdijk. Et 32km langt dike. Har rusla der og; observasjonstårnet sees over høyre vinge.

C51zaFs.jpg

Fra NAV display, ANDIK SID.

sTjLo3Q.jpg

Suser inn mot Kjevik, AMSEV STAR. En fregatt i sikte.

Dq0EZ5g.jpg

NAV display. Jeg ser rett på Kjevik.

kOYUR4k.jpg

Finals Rwy 22. Den berømte "bli filleristet" landingen. Har tatt manuell throttle da FADEC er for ustabil. Enten er det været, eller at AS faktisk skal oppdatere CFM motorene.

0YV8RNa.jpg

Selvfølgelig, ETTER flyturen, fant jeg KLM Cityhopper, A318 :-p

AD3ZTAs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut både vann,skyer og bakketeksturer/scenery.

Vært moro å vite hva maksimal skjermoppløsning på maskinen er,og evt. hva du kjører simmen i.

(Jeg har maks 1920x1080 på maskinen.)

Har KLM Cityhopper også,slik som Widerøe,planer om å kjøpe småbusser  :D

Er vel på tide å skifte ut de gamle Fokker 70'ene.Fly til Trondheim ennå,tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk. Jeg bruker ennå en grei Samsung skjerm, men den er 16:10 i stedet for 16:9. Dere er sikkert lei hvor mye jeg har terpet på dette, men hva skal jeg med filmformat når jeg kan få 1200 pixler i høyden? Så dette er er 1920 x 1200. P3D; derfor skygger av skyer. Ja, og ellers har jeg flydd med Fokker 70 til kingdom come i virkeligheten. Liker KLM, alltid blanke, velholdte maskiner (med unntak av de slitne 747 Combi jeg har flydd med). Til Kjevik når for tiden er det kun EMB-190, men mener å huske i 2016 var det en og annen Fokker. De er litt rare de Fokkerne, for lydene der høres rett som det er ut til at motorene stopper om en ikke har flydd med de før. Det suser og siver og lyden går opp og ned :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...