Kenneth Rønning Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Hei, da har jeg endelig tid til litt fs 8) På veg fra Gardermoen til Innsbruck, som jo har en av de råeste innflygningene man kan få image hosting Forlater Gardermoen, Innsbruck neste! image upload no compression Top of Climb! photo uploader Kryssende trafikk, like før det ble alvorlig konflikt! Blir vel slik med p3d ATC.. :o uploading pictures Dagens maskin er relativt voksen NG, med sine 13 år på baken. Denne har vært i SAS siden den så dagens lys i 2004, og det er fremdeles den dag i dag uten winglets. Riktignok er den så vidt jeg vet i Star Alliance farger pr. i dag. Reg. LN-RRW temporary image hosting Nedstigning imagen Fantastiske fjell screencast Dette ble dessverre det siste bilde, pga. p3d krasjet tett før landing :'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Artig, ikke så mange som flyr busser her om dagan, keep it comming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Jo, takk Nei, jeg har lagt merke til det der, liker det ikke Jeg har alltid fløyet NG, så blir nok å fortsette med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Jo, takk Nei, jeg har lagt merke til det der, liker det ikke Jeg har alltid fløyet NG, så blir nok å fortsette med det Thats the spirit. Flott bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.