Gjest Elias David Lundereng Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Den siste tiden har jeg har gjenfunnet interessen for Flightsim, og dermed også interessen for å lese litt på dette forumet. Men av en eller annen grunn greier jeg ikke å gjenopprette tilgang til min gamle profil http://flightsim.no/forum/index.php?action=profile;u=3733. Ingen av mine nåværende eller tidligere e-postadresser står som tilknyttet til noen profil her inne, noen moderatorer eller lignende som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Det ligger inne en profil på deg fra 2006. Kontakt meg på pm så kan vi ordne dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias Lundereng Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Takk for hjelpen dere, godt å være tilbake! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Det er flere som nettopp har kommet tilbake. Velkommen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.