Torkil Riiser Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Litt turbulent tur med A2A 250 Comanche FTX Notodden er flott flott Må også rette en takk til Jan Nordberg og Robert Hultin som alltid er veldig behjelpelig med veiledning og tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Det så bra ut dette! Hvilke skyer er det du bruker,synes de så veldig naturlige ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 HDE SKY TEXTURES V2.0,Navids Sky set 2016,ASN, REX Texture Direct og REX Soft Clouds. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Ja det så virkelig bra ut. Lang tur dette da,over fjellheimen,hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mai 2016 Premium Medlem Del Skrevet 22. mai 2016 Flott bilde-serie detaljert presentasjon av Notodden-scenery og en av de beste flymodellene i sin klasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hei Torkil. Ser ut som du har litt flickering av asfalten på Notodden. Hvilken mesh resolution kjører du? Finn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Yo Tror jeg kjører 5 på mesh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Det er ikke skyer fra bygninger og skyer? Jeg har i alle fall lurt meg selv der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Man ser det tydelig på bilde 4 og 5 at flyfotoet i underlaget synes igjennom. Regner med du har ftx Norway inne? Ftx vector? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Yes, i have. Blir det feil tenker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Ftx Norway er nødvendig. Men har du kjørt ftx vector tool etter du installerte enno? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Litt usikker på om jeg har gjort det. Burde jeg gjøre det tenker du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Ja, når man installerer flyplasser og har vektor inne, bør man kjøre det elevation programmet etter innstall av flyplass. Vet ikke om det er det som er feilen her, men prøv å se? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.