Gå til innhold

When you fly in fields of gold


Anbefalte innlegg

Synd det bare er eldre krigsfly man kan fly i WT. Men fly er fly og flyging er flyging uansett omstendighetene hvis man lar seg rive med (som jeg antar de fleste medlemmer her inne, meg inkludert) og glemmer man hvorfor pr. def. man velger å ta til lufta på førtitallet her, så er det slett ikke helt umulig jeg vil gi WT en sjanse :)

 

Har kjøpt X-Plane 10 i forrige uke og kommer hjem til Norge til helgen, så da skal den i hvertfall installeres på grommaskinen og nytes. Ift. lysgjengivelse og kanskje aller mest nattbelysningen er X-plane fortsatt i en særstiling ift. det aller aller meste (kanskje mua. WT på bakgrunn av disse bildene). Så det skal bli morro å dukke godt inn i X-verdenen igjen etter en 3-4 års pause ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle krigsfly er aldri feil å fly skal jeg si deg ;) og ikke alle er så gamle som flere kanskje tror, om man har tiden/pengene til det kan bla fly som Mig-17 og Hawker Hunter skaffes i WT ;)

Sjøl har jeg som mål å jobbe meg opp til Mig-15 før playstation kommer med sitt VR headset.

 

Og om du ikke liker den dærre krigsdelen av WT så kan du jo alltids starte et "costom battle" og fly helt alene, eller med de du eventuelt ønsker å kosefly i formasjon med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...