Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 5. april 2016 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2016 Lenge siden jeg tok en flytur i simulatoren. Tenkte jeg kunne besøke den magiske Notodden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Jøntvedt Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Ja er virkelig imponert over hva de har fått til i Notodden. Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Nydelig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april 2016 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2016 Stilig bilde, som langt på vei rettferdiggjør det flotte sceneryet av Notodden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.