Raymond Bertheussen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Heisann, Har hatt pause en stund fra P3D, men startet opp i dag med å oppdatere til nyeste AoN. Legger ved et par screenshots, da jeg tror noe er galt i oppsettet mitt. Noen som har sammenliknbare bilder fra ENBO? (Kjører P3D 3.0 foreløpig). Kjører FTX Nor. EDIT: Problemer med å få lastet opp bilder, må se litt på det. Legger linker til bildene. https://onedrive.live.com/redir?resid=7DD4C3657014E1C3!871&authkey=!AI_SljmpJpIbA9s&v=3&ithint=photo%2cbmp https://onedrive.live.com/redir?resid=7DD4C3657014E1C3!872&authkey=!ABmultocPcF2hYc&v=3&ithint=photo%2cbmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 AON må stå over FTX i scenery library. I FTX control panel er det en tool som fikser på høydeforskjeller når du har add on flyplasser. Kjør denne og sjekk igjen. Kan du fortelle meg i hvilken rekkefølge FTX filene dine ligger i scenery library? Dvs, dersom du ikke har flyttet på disse etter installasjon. Jeg har enda problemer med texture loading, og jeg er ikke sikker på at de filene ligger i riktig rekkefølge hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2016 Har forsøkt å kjøre autooppsettet for høydedata, men det hjalp ikke. Rekkefølgen i biblioteket er som følger: 1. AoN 3,78 2. Oscarsborg 3. Norway bridges 4. Andøya 1.1 5. AoN Ground 6. ORBX LIBS 7. FTX_EU_NOR_05_SCENERY 8. FTX_EU_NOR_06_CVX 9. FTX_EU_NOR_07_MESH 10. FTX_EU_NOR_08_CUSTOM 11. FTX_OPENLC_EUROPE1 12. FTX_OPENLC_EUROPE10 13. FTX_OPENLC_EUROPE2 14. FTX_OPENLC_EUROPE3 15. FTX_OPENLC_EUROPE4 16. FTX_OPENLC_EUROPE5 17. FTX_OPENLC_EUROPE6 18. FTX_OPENLC_EUROPE7 19 FTX_OPENLC_EUROPE8 20. FTX_OPENLC_EUROPE9 21. FTX_OPENLC_NAMERICA1 22. FTX_OPENLC_BASE Kopiert fra scenery.cfg. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hei. Det går fint å laste opp bildene dine. Trykk på "vis original",og du får en ny fane,kopier bildeadressen fra den: Når det gjelder scenery library så har jeg AoN ground som nummer 2.Vet ikke om det har noe å si,men det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Underlig hvordan scenery oppsettet kan lage krøll. Jeg hadde masse skog på Flesland, på taxebaner og apron. Forandret rekkefølgen til den du har, og alt er normalt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Raymond, ingen ting galt i oppsettet. Både FSX og P3D takler 10m mesh mot flatten veldig dårlig. Det skulle vært en utjevningrutine som forhindret loddrette skråninger, kort og greitt. Og det kommer ennå til å ta meg måneder å kompensere for elendigheten på mange flyplasser. Jeg la faktisk ned et par prosjekter på grunn av 10m meshen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.