Gå til innhold

ESSA deboarding


Anbefalte innlegg

To stykk bilder fra Arlanda idag. Bruker fridagen på å utforske dette nye fantastiske tilskuddet fra ORBX, og jeg regner med at jeg ikke er den enste som har lagt turen dit dei siste dagene.

 

Her har jeg nettopp ankommet fra Oslo, og må si det at jeg er godt fornøyd. Nesten ikke noe utslag på VAS, og FPS er brukelig. Har 35 på Aerosoft Oslo, og 18 på Arlanda. Her må man nesten legge skylda over på alle AI flyene som var rundt meg ;D

2016-2-5_14-19-16-295_zpsucnjoupu.png

Shutdown Cheklist please!

 

Når jeg kom, var andre mer opptatt av å stikke. Denne dama skulle over dammen, og hele veien til LA. Vi får ønske henne god tur.

2016-2-5_14-21-12-829_zpsfxnanjd2.png

 

 

Dei andre sier løp og kjøp, men jeg vil heller anbefale dere å ta det mer med ro. Logg dere rolig og forsiktig inn i flightsimstore, trykk behersket på "add to cart", fullfør betalingen, og kos dere. Ingen grunn å miste pusten før man har fått tak i denne godbiten, da pulsen uansett øker når man knuser nesehjulene i 1 stk praktfullt Arlanda scenery ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...