Magnus Vie Pettersen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 To stykk bilder fra Arlanda idag. Bruker fridagen på å utforske dette nye fantastiske tilskuddet fra ORBX, og jeg regner med at jeg ikke er den enste som har lagt turen dit dei siste dagene. Her har jeg nettopp ankommet fra Oslo, og må si det at jeg er godt fornøyd. Nesten ikke noe utslag på VAS, og FPS er brukelig. Har 35 på Aerosoft Oslo, og 18 på Arlanda. Her må man nesten legge skylda over på alle AI flyene som var rundt meg ;D Shutdown Cheklist please! Når jeg kom, var andre mer opptatt av å stikke. Denne dama skulle over dammen, og hele veien til LA. Vi får ønske henne god tur. Dei andre sier løp og kjøp, men jeg vil heller anbefale dere å ta det mer med ro. Logg dere rolig og forsiktig inn i flightsimstore, trykk behersket på "add to cart", fullfør betalingen, og kos dere. Ingen grunn å miste pusten før man har fått tak i denne godbiten, da pulsen uansett øker når man knuser nesehjulene i 1 stk praktfullt Arlanda scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ser veldig bra ut, tror det hadde blitt lit tomt uten AI flyene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.