Kim Kristensen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg har en spesiell forkjærlighet for mer uvanlige og grove fly, som F-4 Phantom, F-104 Starfighter, A-10 osv. Innenfor dette feltet har jeg nå fått en ny crush, kalt Swordfish, et fly så malplassert at det egentlig er litt utrolig at det ble brukt ved fronten helt fram til krigens slutt. Flyegenskapene skiller seg eksepsjonelt ut med at flyet skjeldent passerer 110 knop, samt ekstremt effektive vinger for sin tid gir flyet egenskaper du må til Harrier for å finne lignende egenskaper på et krigsfly i ettertid, under landing i storm er det nesten så hangarskipene drar fra Swordfishen mens man prøver å sette den ned på et gyngende dekk, ikke rent skjeldent har jeg landet med nært full throuttle. Alt i alt utrolig morsom å fly, eneste som plager meg litt er at cockpiten er dels umulig å se ut av når man skal lande, som kan sees lenger ned, men det gir den jo bare en ekstra godfølelse når man setter flyet trygt ned på dekk. Men nok om det, over til bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2016 Ingen tvil om at det blir sterke bilder i denne simmen, med fantastisk værsimulering og atmosfære, men hvordan er lydkvalitet og flyfeeling ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Rent personelig syns jeg flyfeelingen er på et mye høyere nivå enn mange tidligere simulatorer, opplever at flyene reagerer veldig forskjellig ut fra hvordan du behandler dem, noen, som Swordfishen er veldig tilgivende, og de fleste feil er lette å rette opp, mens andre fly gir deg et solid klapp i bakhodet for den minste feil, spesielt de raskere jagerne er det litt balansering på en knivsegg å fly i starten, ta f.eks. Spitfiren, i riktige hastigheter leker den med de fleste andre fly, men pusher man for hardt biter den tilbake og bruker halve vestfjorden på å snu. En personelig ting jeg ofte gjør feil er å stupe for bratt, oppnå for stor hastighet og dermed miste kontroll over høyderorene, det har dermed blitt mange ublide møter med bakken. Flat spin er også en ting jeg syns de har simulert veldig bra, utfordrende men ikke umulig å få kontroll over. Som du nevner, været er en av de beste tingene de har simulert, flyr man i drittvær så humper og rister det noe så inni hampen, spesielt når man flyr gjennom skyene. Alt i alt så storkoser jeg meg hver gang jeg starter opp War Thunder, bare atmosfæren er simulert nok til at jeg kan dasse rundt i flere timer og bare se på landskapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 En ting til, du lurer på lydkvaliteten, start en test flygning med eksempelvis Gladiatoren og Spitfiren, ta på et headsett og hør forskjellen på Bristol vs Merlin anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Innenfor dette feltet har jeg nå fått en ny crush, kalt Swordfish, et fly så malplassert at det egentlig er litt utrolig at det ble brukt ved fronten helt fram til krigens slutt. En av egenskapene lå nok i at Swordfishen tålte utrolig mye juling fra flak før det datt ned. Dessuten var det meget anvendelig torpedo angrepsfly da det nærmest kunne "surfe" på bølgene, og følgelig ofte gikk under fiendens luftvernild under angrep. Igjen spennende og flotte bilder RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Veldig enig i det du sier om Swordfishen, ble truffet flere ganger mens jeg tok disse bildene, flyet tåler mer juling enn man skulle trodd, om det er mulig å fly under flak ilden i War Thunder vites ikke, mye fordi båtene så og si aldri er alene, destroyerne på bildene var minst 3 stykker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.