Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 29. august 2015 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2015 Det nærmer seg tid for å gjøre seg klar til høstens viktigste flysimulatoreventyr, nemlig FSWeekend i Lelystad, Nederland. http://www.fsweekend.com/ I år går evenementet av stabelen 7 og 8 November. For de som ikke har vært med på dette, er det verdens største samling av flysim-entusiaster og cockpitbyggere. At arrangementet foregår i et flymuseum gjør det ikke mindre interessant. Sjekk ut Lelystad Avidrome for å få inntrykk av hva museet kan vise til. http://www.aviodrome.nl/ De siste årene har den norske kjernen booket seg inn på Hotel Marktzicht i Harderwijk, og reist ned fredag morgen, med retur søndag formiddag. Harderwijk er et mye hyggeligere sted å bo enn Lelystad. FSWeekend er åpen lørdag og søndag, så hvis det passer bedre med besøk på søndagen, er dette også mulig. I Harderwijk finnes det mange serveringssteder der vi kan samles for å diskutere vår sære hobby, og krydre praten med god mat og drikke! Noen gjengangere har annonsert sitt fravær i år, men vi satser på en ny gjeng med nye deltagere på dette viktige arrangementet. Hvem blir med? Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 4. september 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2015 Still dere i kø, så tar vi en av gangen! Ingen grunn til å være beskjeden... Det blir kanskje ikke fullt så mange deltakere fra Norge i år som tidligere, men noen burde absolutt kunne fristes til å få med seg dette viktige evenementet. Gi lyd! Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Har ikke vært der før, men kunne gjerne tenkt meg en tur! - Finn K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johhnsen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg skal dit! Per Pilot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Johnsen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg er med :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 16. september 2015 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2015 Jeg drar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Mjåvatn. Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg kommer. Ett problem: jeg er ikke norsk. ... Hvem blir med? Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Det er et kjempeproblem Gert, men har du vurdert ut- eller innvandring? Det er veldig i skuddet for tiden. Vi har plass til deg og, det er jeg sikker på GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. oktober 2015 Men jeg må stå over i år, dessverre. Ha det hyggelig på tur! Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Jøntvedt Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Skulle gjerne blitt med, men siden alt av penger går til å spare til Simworld OH så må jeg vente til neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Lovelig fravær der Ole Christian GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 They don't let me in, Geir, I don't have a boat.... ;D Det er et kjempeproblem Gert, men har du vurdert ut- eller innvandring? Det er veldig i skuddet for tiden. Vi har plass til deg og, det er jeg sikker på GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.