Andrew Thomsen Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Siden verken pressen eller Avinor kan hoste opp noen skikkelige shots av ny terminal, får jeg gjøre det selv. Tok bildene tidlig i juni, på vei til Canada, via København. Som vanlig var jeg siste mann inn i flyet pga knipsingen. Jeg bruker en Nokia mobil til formålet. De har ikke verdens beste batteritid, men et førsteklasses kamera, og jeg legger vekt på det siste. Faktisk er det Zeiss optikk på dingsen, og egen knapp for kamerfunksjon. På siste bilde kan det observeres at kabler til skiltlys ennå henger og dingler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Ikke verst. Men er den separat fra innenlands? Kanskje ikke så mye transfer på Kjevik, men allikevel tungvindt om det er slik det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Aner ikke, men det er godt mulig jeg får sjekket ut innsiden i midten av neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Så bare første bilde når jeg åpnet posten og tenkte: "Jasså, nå driver han å rendrer bilder a scenery. Stilig" Forlot paradiset raskt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Må gi deg rett ang. det første bildet. Fatter ikke selv at den lille peisen av en mobil tar så gode bilder, men OK fotografen har jo og litt å si, og det er overskyet vær som gir de beste bildene, for da er fargene nøytrale, ikke overdrevne. Bygget har jeg alt laget, men det kommer ikke inn i noe scenery før jeg vet eksakt lengde og bredde, pluss minus to decimeter. Hvilket får meg til å lure på om jeg blir arrestert eller ei om jeg tar tommestokken med neste utreise, men det virker som de er vant til mine vandringer der etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Sørg for å ikke kjøpe tommestokk på Europris. Da forsvinner desimeterne fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Andrew: Var jo snakk om at jeg kunne skaffe deg bilder, men det har du visst allerede ordna (jeg som er seint ute), men var i kontakt med en som sa han kunne sende meg tegningene til bygget, med mål og allting. Dette er en stund siden nå, vet ikke om han lenger har det tilgjengelig, men skal sjekke det opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Ja takk, det ville vært fint. Jeg har alt andre tegninger av andre bygg der, men ikke av ny terminal. Jeg har en cirka gmax modell, men har ennå ikke begynt med texturer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.