Svein Skålvik Skrevet 5. juni 2015 Skrevet 5. juni 2015 God Fredag folkens! Skal være kjapp og gå rett på sak. Tenkte å slenge ut noen bilder av gårdsdagens tur som gikk fra Toronto til Hong Kong som tar oss over nordpolen. Etter litt planlegging i 1 1/2 times tid så var det vel på tide å dra seg til gate 172. Det ble dessverre ingen bilder fra Toronto. Flytid er satt til 14t 48min, men klarte å hente oss inn 4min på vei over så tiden ble da 14t 44min. Her ser vi Nordpolen på høyre side i ND. Et par hundre mil unna. Er jo litt stas å lande ei maskin etter nesten 15 timer i cockpit ONLY. (Er litt hardcore av meg ;D) Abreidsdagen er over og vi får one day off her i Hong Kong før vi setter snuten over til Canada igjen. Håper det falt sånn någenlunde i smak. Kan få knipsa litt bilder av returen hvis det er ønskelig. God Helg! Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. juni 2015 Premium Medlem Skrevet 5. juni 2015 Bare å knipse vekk...... bilder er alltid koselig det Siter
Brynjar Mauseth Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Igjen, fine bilder. Kan jeg spørre hvilket program du bruker til å "preppe" flighten? Tenker på det første bildet med info+++ Siter
Svein Skålvik Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Skrevet 11. juni 2015 Takk for det! Ja det er Aerosoft Professional Flight Planner X. Verdt å kjøpe hvis du flyr airliner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.