Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ernst fikk meg til å kjøpe SSW 104'n så da måtte malerkosten til.. :-) Virkelig en morsom og krevende sak å fly, anbefales!

 

Mye jobb med å få til riktige Norske decals, de er hovedsakelig ikke lik standard 104 decals slik som er i paintkit. Her kommer CF-104 "836" fra 334 Skv. Det som er spennende med SSW pakka er at den Nederlandske trenings bomb/rocket dispenseren følger med, den var mye brukt av 334. Det er også mulig å få Twin store carriers for bomber (eller hva de nå ble kalt), jeg tror at disse i virkeligheten ble montert offset pga klarering av understellet. Fortsatt en del å fikse, men her kommer noen bilder:

 

Scrshot979.jpg~original

 

Scrshot988.jpg~original

 

Scrshot976.jpg~original

 

Scrshot984.jpg~original

 

Scrshot1017.jpg~original

 

Scrshot1020.jpg~original

 

Scrshot1016.jpg~original

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Beste nyheten på lange tider  :) .  Flyr jo denne modellen så ofte,  at det begynte å bli kjedelig med den samme,  blanke 331-painten,  som følger med i pakka.  Det varmer mitt hjerte å se denne varianten også,  og veldig oppmuntrende at du har løst koden for å legge inn nye painter  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ernst, håper å se noen smashing Bodø bilder :-)

 

Det kan vanskelig bli bedre bilder enn de du allerede har tatt,  Jens-Ole  ;)  .  Verre var det med paintene......!?  Uansett hva jeg gjør,  så blir 334-flyene svarte hos meg.  Jada,  har lagt inn barcodene,  forandret nummer-rekkefølgen i cfg-filen,  og sjekket plassering av mapper og filer opp og i mente.  På nytt og på nytt,  men det er og blir feil.  Akkurat det samme som med paintene fra Pasi.  Det merkelige er at jeg har fått det til med repaints av en dansk utgave og et fly fra NASA, så jeg er ikke helt ute på feil jorde  :o .

 

Uansett var det godt å se "Vestfjordoksen" i norske farger,  slik vi husker den,  og det var veldig hyggelig av deg å sende paintene for testing  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal fungere, dobbelsjekk både main f104 folder og den egne texture mappa. Du skal ha en egen RNOAF_JOK folder i hver (texture. Forran i hovedmappa) Ettersom den er svart betyr det at link til texturene er problemet. Sjekk også om link i cfg fila stemmer med navnene, jeg kan ha gjort en feil når jeg mekka sammen selve zip folder strukturen og navn på undermappene.

 

Update: jeg har godt over filene og kan ikke se noen åpenbare feil fra min side.

 

P3D Airplanes folder:

 

-SSW-FRF-104G

      - Aircraft.cfg fil

      - barcodes.ini

 

      - texture.RNoAF_JOK (sjekk at denne finnes)

                  -836

                  -836-2

 

-SSW-FRF-104G-TEXTURES (sjekk at denne finnes)

      -RNoAF_JOK (sjekk at denne finnes)

                  -texture.836

                  -texture.836-2

               

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

:-[  ::)  :o ...... utrolig hvor mange muligheter man har for å gjøre feil.  Sjekket,  og sjekket,  og sjekket igjen,  og la alt inn på nytt,  men det samme var det samme  :o .  Til slutt la jeg all tekst inn over alt (???),  og vips,  der dukket den grønne fram.  Ha ha,  aldri har vel en paint blitt innstallert på en sånn måte,  men det funker.  Nu jæklar skal det flys  8)

 

Forresten,  igjen takk for din grenseløse tålmodighet  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...