Kjell Dahle Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Skadd skiløper hentes ned fra Haukeliseter. Mye morsomt med dette sceneryet. Beklager feil helikopter, noen som har tips om en fin SeaKing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 4. januar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 4. januar 2015 Tror Virtavia har en SeaKing hvis jeg ikke husker feil. Ikke spesielt realistisk, men grei nok til å ha det litt gøy med. Lenge siden jeg har hatt den installert. Finnes norsk repaints på nettet til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det står ikke fullt så gærnt til med helikopterberedskapen her i landet at vi må få hjelp av amerikanerne til det Tror det er generelt dårlig med Sea Kingen, som Svein-Frode sier så har Virtavia (tidligere Alphsim) en, men kvaliteten derfra er ihvertfall ikke noe jeg betaler for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.