Simon Ingebrigtsen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Heisann! Vet ikke om dette er rett forum, moderator får evt flytte? Men jeg lurte på om det var noen som kunne tipse meg om en god android tablet app for kart til f.eks. FSX, ville gjort det mye lettere enn å måtte søke opp kart på pcen og legge det over i dropbox for å få det over på tableten. Noen andre som bruker en tablet til å holde styr på kart / sjekklister osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 24. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 24. desember 2014 Vet ikke om den fåes til android, men til Ipad finnes "Circle to land" (circletoland) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg bruker Aivlasoft EFB på en windows tablet. Dette programmet er en planlegger og viser alle kart i alle faser av fligthen fra ground til ground, samt AI eller VATSIM/IVAO trafikk. Virker nok kun på windowsbasert utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Sjekk ut Navigraph sin. Koster 60 EUR i året, men da får du oppdaterte kart for nesten hele verden lett tilgjengelig i én app: http://www.navigraph.com/chartscloud.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Ingebrigtsen Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Hmm, det var forferdelig dyrt men det ser ut som de leverere gode kart.. må vurderes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 De aller fleste program må oppdateres periodidk med airac fra navigraph uansett. Aerosoft har vel et gratis alternativ? GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Ingebrigtsen Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg kjøper en og annen AIRAC i ny og ned, ikke så nøye på å konsekvent oppdatere til riktig cycle.. (er litt lat). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg er minst like lat når det gjelder AIRAC's, og gidder ikke oppdatere de oftere enn annenhvert år. Men siden det har vært store endringer i Norge nylig, så er vel nå tiden inne for å skaffe seg en ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.