Kristoffer Vinje Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Hoy! Som mange sikkert har fått med seg, så har det kommet en DX10 fixer til FSX. Det hever selvfølgelig ikke nivået til P3D-nivå, men det hjelper betraktelig på flere nivåer i FSX. Grafikk, FPS og CTD/OOM er blandt ting jeg kan nevne. Grafikken har blitt noe forbedret, FPS har økt noe, og sist men ikke minst: CTD/OOM finnes ikke lenger. Mer om dette kan man finne andre steder på nettet, så jeg tenkte jeg bare skulle vise dere en av bonusene med grafikken, nemlig VC shadows. Legg merke til gjenskinnet i instrumentene, spesielt horisonten. Her har skyggen forflyttet seg, og vi kan se hvordan gjenskinnet ikke lenger treffer horisonten. Bonusbilde ;D A2A C182 er brukt her, og det må nevnes at ikke alle modeller støtter skygger i cockpit. NGX er verdt å nevne som en av de som ikke støtter dette. Siter
Brynjar Mauseth Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Fant for øvrig ut hvordan en får cockpit shadows i Majestic Dash Q400. Man må un-ticke alle legacy options i selve fixern (dette gjelder hvis bare for veldig gamle fly bygd på FS9 SDK tydeligvis). Så må man ticke boxen som heter "force VC walls". Nå fungerer alt som smurt. Hvem trenger Prepar3D??? ;D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.