Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 3. desember 2014 Premium Medlem Skrevet 3. desember 2014 Da tar jeg omsider mot til meg etter oppfordring fra Ernie om å få lagt ut noen sjåtts. Her er det ingen fikling (Kun V-tasten, åpne i MS Paint og lagre som jpg). Har hatt Twin Otteren fra Aerosoft siden første versjon, men har ikke hatt tid å fly den etter at den kom som "Extended" versjon. Det er ikke annet å si enn at dette er et meget godt simulert fly, og noe av det aller beste jeg har hatt i simulatoren noen sinne. Her er bilder fra et fraktoppdrag i BC i Canada. Take off fra Vancouver International, deretter settes kursen nord-vest mot mektige fjell og fjorder. Ingen tvil om at BC kan konkurrere med Norge når det gjelder vakker natur! Bruker FS Addon Vancouver+ V3 og ORBX PNW og PFJ. Vær er generert av FS Global Real Weather. Etter take off er det en tur innom sentrum av Vancouver som er spektakulært gjengitt av John Patch i hans Vancouver+ scenery. Fantastisk atmosfære og morgensteming takket være Prepar3D v2: Plukker opp last som skal videre nordover: For noen fjell - og for en turbulens: Her må lasten sjekkes. Noen rare lyder etter all ristingen: Omsider roer det seg ned igjen og utsikten kan nytes. Vakre fjell i alle retninger: Turen er over for denne gang. Taxi to parking: Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. desember 2014 Premium Medlem Skrevet 3. desember 2014 Det er jo bare en helt rå bildeserie! :) Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. desember 2014 Premium Medlem Skrevet 4. desember 2014 Dæsken, en egen bildeserie dedikert til undertegnede , ..... man kan jo bli innbilsk av mindre ;D . Forøvrig bilder og flyvning som står mitt hjerte nært, tøff natur, dramatiske lysforhold og en historisk godbit av en flytype. Godt fortalt og en nytelse å beskue Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.