Tom Knudsen Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 http://www.simflight.de/2014/09/14/der-grosse-vergleich-mit-welchen-landklassen-und-texturen-sieht-deutschland-besten-aus/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har lest og studert denne litt ja, meget interessant - så takker så mye for linken. De første bildene jeg så (før jeg forstørret dem), så tenkte jeg med en gang, at jeg måtte ha programmet til FSX som gjorde slik at jeg fikk samme grafikk som bildet nederst til høyre (av de første bildene), ja vel ja - det var jo selvsagt X-plane ja, ugh.. alle fra FSX er så "disete" i forhold, mens kontrasten er helt rå på X-plane bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Er et eller annet som forteller meg at noe er feil i FSX, eller med kontrastene til den som har tatt bildene i FSX. Min FSX ser iallfall ikke i nærheten sånn ut. Dog skal X-plane ha at teksturene mot horisonten er mye skarpere enn i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Man kan jo alltids lure på det Jan Reidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Skal av ren nysgjerrighet ta et par bilder fra Bardufoss området i både FSX, P3D og X-plane og legge ut her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Default installasjon da vel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.