Kristoffer Vinje Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Lenge siden jeg har postet noe som helst her nå grunnet lite tid til FS de siste årene, men nå begynner det å ta seg opp igjen. Har nettopp blitt medlem hos Virtual Norwegian og bikker snart 10 timer, og fler skal det bli! Her er et bilde av climbout fra Oslo mot Bergen, NAX610. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. november 2014 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2014 Bra, la det fortsette å strøyma på med situasjonsrapporter !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. november 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2014 Kult! Stilig med situasjonsbilder! Prepar3d kan det se ut som?? Kan jeg spørre om du bruker default skyer? Jeg investerte nettopp i REX4 uten at jeg er oversettes imponert, enda. Alt for mye roterende skyer. Men de sier det skal fikses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Ernst: Takk for det. Strøymen har allerede begynt! Kjetil: Tusen takk. Jeg må dessverre skuffe deg og si at dette er FSX. Jeg har P3D, men jeg har hatt litt barnesykdommer med den og jeg orker ikke å styre med å få konvertert NGX osv over, men det er nok ikke mange månedene til jeg konverterer helt. Dog kan jeg si at jeg kjører Steve's DX10 Fixer, som har vært en slags mirakelkur for min del. Opplever bedre flyt, noe bedre grafikk, og ikke minst INGEN OOM hittil! Angående skyene så er det REX4. Husker ikke settings, men kan sikkert finne de frem om du ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.