Jack J Jackson Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ok mine venner. Så har jeg ladet opp en avatar (bilde) så alle kan se hvor stygg jeg ser ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 vi sees snart i Nederland, så får vi ta deg i nærmere øyesyn Mente du forresten snygg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 15. oktober 2014 Premium Medlem Del Skrevet 15. oktober 2014 Da kan vi jo fint fortsette med det ;D Mitt stygge ansikt ser slikt ut,men ikke si noe stygt om bikkja mi for da blir jeg sinna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Bra tiltak. Da har jeg fulgt opp. Dessverre er det slik at man eldes. Men det er ikke noe å gjøre med den saken : RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei. Bra tiltak dette. Har endret p-40"n til meg selv, så får man håpe at internett ikke kræsjer. Lars Peter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.