Gå til innhold

For tredje gang


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

SkunkWorks Starfighter,  nå native P3D2 !  Dette er tredje gang jeg kjøper denne modellen,  og jeg må innrømme at jeg gladelig sponser dette prosjektet videre .  Den har funket helt ok som patchet versjon i P3D,  men er nå rensket og ryddet for små bugs,  og fornøyelsen av å ratte dette ikon-flyet er hevet enda noen hakk.  I tillegg får man vACMI,  som gjør håndtering av våpenlast historisk korrekt,  om man vil dette.  Selv er jeg fornøyd med å nyte oppstart og flyvning,  og i P3D2.2 går det virkelig unna  :) .

Starfighter`n er den desidert mest flydde modellen i min hangar,  og i motsetning til andre kvalitetsmodeller,  ser det ikke ut til at jeg blir lei av den med det første  ;)

 

sku1.jpg

 

sku2.jpg

 

sku3.jpg

 

sku4.jpg

 

sku5.jpg

 

sku6.jpg

 

sku7.jpg

 

sku8.jpg

 

sku9.jpg

 

sku10.jpg

Fortsatt god sommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Kannnon bilder av ei flott maskin.

Selv har jeg ikke fått denne godbiten til å funke i P3 v2.2.

Straight to desktop hver gang.

Men nå bør den vel funke.

Spørs bare om man skal kjøpe den nok en gang eller vente en smule da det ikke er lenge til v 2.3 av Preparen dukker opp.

Da skulle det ikke forundre meg om denne versjonen av Starfighteren nok en gang kaster meg rett til Desktop.

Hvis jeg da må kjøpe nok en utgave pga av 2.3 så blir det 4 gangen jeg kjøper denne dingsen.

Så glad er jeg ikke i småsinte italienske utviklere..

 

 

Ps. Er det noe oppgradering av flight fil og andre småting bortsett fra det du nevner Ernst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he,  dette er jo en ganske typisk mafiosisk forretningsmetode  ;D .  Neida,  Super Mario Motta og gjengen hans er seriøse så det holder,  og prøver ikke å lure noen.  Denne utgaven av F-104G og S er "utviklet" spesielt for P3D2,  så den vil nok funke i både P3D2.3 og 2.4  ;)  Har man kjøpt FSX-utgaven får man dessuten 10 Euro i rabatt,  ellers følger SkunkWorks trenden fra flere andre utviklere,  om å ta seg betalt for native P3D-modeller.  For å være på den sikre siden kan du laste ned og installere modellen,  og testfly i 10 min før du kjøper "nøkkelen" . -  Om de har gjort noe i flight-filen er vanskelig å si,  da den var perfekt i utgangspunktet,  men i forhold til FSX er flyfeelingen formidabel og silkemyk.  Man kan også navigere etter militære TACAN-frekvenser og det følger med en forbedret våpenkonfigurasjon .  -  Hvorfor du blir kastet ut på skrivebordet må skyldes andre kombinasjoner av "uregelmessigheter",  så jeg anbefaler noen 10minutters testturer før du kjøper på nytt  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...