Gå til innhold

Twotter RNoAF på ski


Anbefalte innlegg

Fikk litt dilla på Twotter`n med ski her men det var stusselig med noen vettuge painter synes jeg.

Fant da en XJ-K paint til -100 modellen og tenkte at det var ett godt utgangspunkt.

Så etter en del forandringer for å få den kompatibel med -300 modellen på ski samt litt andre kjennemerker (Totalt fantasi)

Ble den seendes slik ut.

 

7iZgNSn.jpg

 

Ob6VEzy.jpg

 

sHznJeP.jpg

 

Fanken au.

Ser nå etter jeg har lagt inn bildene at jeg ikke har fått snudd den siste rundellen.

Han som har laget denne painten til 100 modellen hadde klart å klistre 5 av 6 feil vei og jammen gikk jeg glipp av en jeg også ser jeg.

Fort gjort å fikse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twin Ottern er uten tvil potent ja.

Jeg har storkosa meg siste dagene med å lande på div hvite fjelltopper og breer som dukket opp etter den siste NSX III oppdateringa.

Man har absolutt noe å krangle med når man setter skiene ned der.

Det er glatt gitt, såpass glatt at den minste helling får hele elendigheta til å skli ukontrolert i alle rettninger.

Men moro er det.

 

Ernst.

Jeg kan ikke ta æren for denne painten, jeg stjal den fra Thomas Weiss og har kun småflikka og konvertert den over til -300 modellen.

Mr Weiss lager mange flotte painter i veldig bra kvalitet, så når jeg så at han hadde laget en RNoAF, klarte jeg ikke holde meg.

 

Håper jeg ikke blir saksøkt?  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...