Øyvind Schou Johnslien Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Fikk litt dilla på Twotter`n med ski her men det var stusselig med noen vettuge painter synes jeg. Fant da en XJ-K paint til -100 modellen og tenkte at det var ett godt utgangspunkt. Så etter en del forandringer for å få den kompatibel med -300 modellen på ski samt litt andre kjennemerker (Totalt fantasi) Ble den seendes slik ut. Fanken au. Ser nå etter jeg har lagt inn bildene at jeg ikke har fått snudd den siste rundellen. Han som har laget denne painten til 100 modellen hadde klart å klistre 5 av 6 feil vei og jammen gikk jeg glipp av en jeg også ser jeg. Fort gjort å fikse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. april 2014 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2014 Twinottern er definitivt ei potent maskin ja. Fine bilder deluxe!! Hadde en periode jeg også, der jeg fløy masse i himalaya, fløy klatrere opp til basecamps opptil 14000 ft asl. Det var vanvittig utfordring å lande i så tynn luft, høy fart inn! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. april 2014 Premium Medlem Del Skrevet 18. april 2014 Der var`n ute med malepenslene igjen ;D . Knalltøff utgave av Twottern, og slett ikke umulig at den hadde sett slik ut, hadde Luftforsvaret maktet å anskaffe seg noen 300-modeller i sin tid . Fine bilder ble det også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Twin Ottern er uten tvil potent ja. Jeg har storkosa meg siste dagene med å lande på div hvite fjelltopper og breer som dukket opp etter den siste NSX III oppdateringa. Man har absolutt noe å krangle med når man setter skiene ned der. Det er glatt gitt, såpass glatt at den minste helling får hele elendigheta til å skli ukontrolert i alle rettninger. Men moro er det. Ernst. Jeg kan ikke ta æren for denne painten, jeg stjal den fra Thomas Weiss og har kun småflikka og konvertert den over til -300 modellen. Mr Weiss lager mange flotte painter i veldig bra kvalitet, så når jeg så at han hadde laget en RNoAF, klarte jeg ikke holde meg. Håper jeg ikke blir saksøkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.