Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 13. april 2014 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2014 Bare noen bilder fra en rundtur rundt ENGM Gardermoen i dag. Flott simulator i P3D v2.2 vi har fått. Nå kan jeg godt fly bare fordi det er pent landskap under meg, helt utrolig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. april 2014 Premium Medlem Del Skrevet 14. april 2014 Ja ikke sant, kjempegøy å fly VFR når vi har så bra scenery, og Prep-simmen flyter uten motstand. Nydelige bilder !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. april 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. april 2014 Takkåtakk! Ja det er rart. Første gang siden jeg starta med FS i 94 at jeg har så fin flyt at jeg ikke bryr meg om fps lengre. Stutterfri sim gjør utrolige ting!! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Flotte bilder av Gmoen her ja. Etter nyeste versionen fra Andrew, har dette blitt min default flyplass. Selvfølgelig på Mil parkering, alt annet hadde jo vært katastrofe. 8) Er også imponert over såpass mange bilder av Extra maskina med vingene såpass i vater! Når jeg dytter denne maskina ut av hangaren, er det stort sett under take og landing at vingene har denne vinkelen.. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. april 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. april 2014 Hehe. Jo det er sant. Extran er vel ikke egentlig en turmaskin nei, og må si jeg liker vel bedre å flikke den jeg å! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. april 2014 Premium Medlem Del Skrevet 15. april 2014 Samme her Øyvind, rette vinger bare inn og ut av hangaren..... ;D Unnskyld at æ stjal tråden din Kjetil, kunne ikke la være fristelsen til å henge meg på betraktningene rundt Extra`n, kjempeartig modell, ( som følger med i P3D ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. april 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. april 2014 Hehe... Ingen fare. Men hva i alle slags oppvisning er det der da, er dette på Gardermoen også? Det må jeg å prøve i så fall, dritkult. Føler meg som en pingle med stikka på Extran når jeg ser slik oppvisning Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. april 2014 Premium Medlem Del Skrevet 15. april 2014 Ha ha ha takk skal du ha ;D , dette er Edwards Air Base, den legendariske testflybasen i USA. Jeg har alltid tatt de første flyturene her med nye modeller, og en av standardøvelsene er oppned gjennom denne hangaren. Default ( men litt ekstra påkostet ) scenery i både FSX Acc og P3D2.2 ( bare søk på Edwards, og du plasseres på ei gigantisk flystripe ). Brukes til testflyvning den dag i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. april 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2014 Ska definitivt prøves ja! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.