Gå til innhold

Vertigo Studios F8F Bearcat


Anbefalte innlegg

Fant igjen denne på hardiscen og fikk lyst til å prøve å lure den inn i P3.

Etter å ha sett over filene som instaleren skaper skulle det ikke være noe baluba mente jeg og dro til.

Fikk selvfølgelig Fatal Error etter dette men da jeg rett og slett fjernet 2 Gau filer bare for å forsøke, fungerte den tipp topp.

Fant også igjen ei Paint pakke som Pasi laget da vi var ivrige på å lande dette udyret på div hangarskip.

 

zcBkGw7.jpg

 

Den oppfører seg langt ifra strøkent i lave hastigheter og jeg hadde mitt fulle hyre rett etter takeoff fra Bodø.

 

btkq9ai.jpg

 

Når hastigheten øker blir den bare bedre å bedre i luften og det er null problemer å leike litt.

 

5jD2smj.jpg

 

Pasi har også leika seg litt med denne painten ser jeg..  ;D

 

sutvVUG.jpg

 

Ser ikke helt i humør ut denne katta gitt.

 

D16jVPA.jpg

 

Inventaret er heller sparsomt, men det klarer seg til en hyggetur i Lofoten.

 

ned203C.jpg

 

Final Svolvær.

Ble ikke flere bilder da jeg grusa noe så dugelig på landing.

Maskina var ikke god å ha med å gjøre etter hjula var i bakken, så jeg endte opp i noe knurpebusker desverre.

Vel vel.. Godt det bare er en simulator..  :o

Vi prøver igjen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Bearcat`n var noe av det hotteste som ble konstruert under WW2,  så æ hadde skyhøye forventninger til denne modellen.  Dessverre klarte "Vertigo Studios" aldri å fullføre den,  så etter et par misslykkede patcher gikk den på skraphaugen hos meg.  Veldig synd,  for det kunne ha vært artig å rase rundt pylons i RENO med en sånn sinnatagg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...