Øyvind Schou Johnslien Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Fant igjen denne på hardiscen og fikk lyst til å prøve å lure den inn i P3. Etter å ha sett over filene som instaleren skaper skulle det ikke være noe baluba mente jeg og dro til. Fikk selvfølgelig Fatal Error etter dette men da jeg rett og slett fjernet 2 Gau filer bare for å forsøke, fungerte den tipp topp. Fant også igjen ei Paint pakke som Pasi laget da vi var ivrige på å lande dette udyret på div hangarskip. Den oppfører seg langt ifra strøkent i lave hastigheter og jeg hadde mitt fulle hyre rett etter takeoff fra Bodø. Når hastigheten øker blir den bare bedre å bedre i luften og det er null problemer å leike litt. Pasi har også leika seg litt med denne painten ser jeg.. ;D Ser ikke helt i humør ut denne katta gitt. Inventaret er heller sparsomt, men det klarer seg til en hyggetur i Lofoten. Final Svolvær. Ble ikke flere bilder da jeg grusa noe så dugelig på landing. Maskina var ikke god å ha med å gjøre etter hjula var i bakken, så jeg endte opp i noe knurpebusker desverre. Vel vel.. Godt det bare er en simulator.. Vi prøver igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2014 Hehe, kjempefint bildeserie! Ikke å ta noe på vei for den landinga Øyvind. Du glemte vel bare å ta typeutsjekken før takeoff, å det kan jo skje alle! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mars 2014 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2014 Bearcat`n var noe av det hotteste som ble konstruert under WW2, så æ hadde skyhøye forventninger til denne modellen. Dessverre klarte "Vertigo Studios" aldri å fullføre den, så etter et par misslykkede patcher gikk den på skraphaugen hos meg. Veldig synd, for det kunne ha vært artig å rase rundt pylons i RENO med en sånn sinnatagg ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.