Gå til innhold

En vanlig dag på kontoret


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Var ute på en liten test-tur for å sjekke en nyreparert Me-262.  Det var i de dager da det var heller trangt om plassen i himmelrommet over Europa. Jeg tok av fra den hemmelige fabrikkstripa,  og begynte den systematiske scanningen av instrumenter og mistenkelige lyder.  Snart var jeg dypt konsentrert om noe slakk i sideroret,  da en mørk skygge la seg over hood`n.  He he,  det var bare Arnt Fritzhus,  en annen testpilot,  som var ute å lekte med privatflyet sitt.  En slags Fockewulf han hadde fått hos Kurt Tank.  Vi hadde det litt morro ei stund,  men det kunne fort ha kostet oss både liv og lemmer,  for plutselig befant vi oss midt i en sverm av bombefly.  Arnt forsvant i løse luften,  og den dag i dag vet vi ikke hvor han ble av.  Selv vrengte jeg Jetschmitt`n over på rygg og stupte fra svermen før noen rakk å skyte etter meg,  og kom meg såvidt helberget tilbake til basen. 

 

tst1.jpg

 

tst2.jpg

 

tst3.jpg

 

tst4.jpg

 

tst5.jpg

 

tst6.jpg

 

tst8.jpg

 

tst9.jpg

 

tst9b.jpg

 

God helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så kult..  8)

Hvordan pokker har du fått alle di bømbersene ifra?

Er det litt photoshop inni bildet eller?

 

Tøff story foresten, minner litt om gode gamledager når vi fant på det utroligste med bilde seriene.

Spørs om vi ikke må få igang igjen mere av slike, moro moro.  ;D

 

Ps. Han Arnt Fritzhus, stemmer det at det er søskenbarnet til Anton Schnellfarer?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ps. Han Arnt Fritzhus, stemmer det at det er søskenbarnet til Anton Schnellfarer?

 

;D I følge stasi-arkivene var de tremenninger......  ;D  Joda,  det er gøy å ha det artig.  FS-miljøet har en tendens til å ta seg selv for "høytidelig",  så jeg er

litt opptatt av å få fram mangfoldet i simulatorenes muligheter,  og at man ikke trenger være pilot for å dyrke flyinteressen  ;)

 

Hvordan pokker har du fått alle di bømbersene ifra?

Er det litt photoshop inni bildet eller?

 

Ingen photoshop,  og knapt noen editering  (litt cropping av bildene)

Bombeflysvermen fulgte med i pakken med Me-262,  men jeg tror du får den som freeware fra Flight Replicas.  Den er laget som EN flymodell (!).  Jeg flyr den først i ønsket kurs/høyde,  setter på FSRecorder,  spiller av flyturen mens æ tar meg ny tur med Me-262.  I tillegg tok æ meg en ekstra tur med Dora`n,  og vips hadde æ en liten story  ;D

Faktisk både nifst og effektfullt å fly inn i bombersvermen  !!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...