Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2014 Var ute på en liten test-tur for å sjekke en nyreparert Me-262. Det var i de dager da det var heller trangt om plassen i himmelrommet over Europa. Jeg tok av fra den hemmelige fabrikkstripa, og begynte den systematiske scanningen av instrumenter og mistenkelige lyder. Snart var jeg dypt konsentrert om noe slakk i sideroret, da en mørk skygge la seg over hood`n. He he, det var bare Arnt Fritzhus, en annen testpilot, som var ute å lekte med privatflyet sitt. En slags Fockewulf han hadde fått hos Kurt Tank. Vi hadde det litt morro ei stund, men det kunne fort ha kostet oss både liv og lemmer, for plutselig befant vi oss midt i en sverm av bombefly. Arnt forsvant i løse luften, og den dag i dag vet vi ikke hvor han ble av. Selv vrengte jeg Jetschmitt`n over på rygg og stupte fra svermen før noen rakk å skyte etter meg, og kom meg såvidt helberget tilbake til basen. God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Nei så kult.. 8) Hvordan pokker har du fått alle di bømbersene ifra? Er det litt photoshop inni bildet eller? Tøff story foresten, minner litt om gode gamledager når vi fant på det utroligste med bilde seriene. Spørs om vi ikke må få igang igjen mere av slike, moro moro. ;D Ps. Han Arnt Fritzhus, stemmer det at det er søskenbarnet til Anton Schnellfarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2014 Ps. Han Arnt Fritzhus, stemmer det at det er søskenbarnet til Anton Schnellfarer? ;D I følge stasi-arkivene var de tremenninger...... ;D Joda, det er gøy å ha det artig. FS-miljøet har en tendens til å ta seg selv for "høytidelig", så jeg er litt opptatt av å få fram mangfoldet i simulatorenes muligheter, og at man ikke trenger være pilot for å dyrke flyinteressen Hvordan pokker har du fått alle di bømbersene ifra? Er det litt photoshop inni bildet eller? Ingen photoshop, og knapt noen editering (litt cropping av bildene) Bombeflysvermen fulgte med i pakken med Me-262, men jeg tror du får den som freeware fra Flight Replicas. Den er laget som EN flymodell (!). Jeg flyr den først i ønsket kurs/høyde, setter på FSRecorder, spiller av flyturen mens æ tar meg ny tur med Me-262. I tillegg tok æ meg en ekstra tur med Dora`n, og vips hadde æ en liten story ;D Faktisk både nifst og effektfullt å fly inn i bombersvermen !! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 24. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2014 Har sagt det før; han Furuhatt e en luring. Artig historie og du demonstrere godt mulighetene til å gøye sæ med FS! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2014 ;D ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 24. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2014 Aahhh, kult! Jeg trodde seriøst dette måtta være en annen simm, men du har klart å lure inn en hel flåte med bombere i tillegg! Så lyr ække jeg nei! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Æ må virkelig si at du laga nokka av di beste screenshots historiene, kan gådt få fleire sånner, supre bilder av noen gode gammle damer, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 24. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2014 Hva gjør jeg for å toppe dette da Ernst?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2014 ;D Takk skal dåkker ha Kjetil, det er bare å fly litt høyere, så topper du dette glatt ;D Eller hvis du klarer å skyte ned noen av disse gamle damene, .....hm, det var en god idè : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.