Gå til innhold

Et bilde ifra testflight på ny pc


Anbefalte innlegg

Dette er fsx ja, og det blir nok fsx en stund til.. Har visse krav til flyene, og produsenten av disse støtter ikke P3D pr dags dato.

 

Spec på pcn? Her kan du se handlelista over komponentene som ble brukt. https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1322513&su=71B92AA8-F9EE-482F-AAB6-FB614704BEAF

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nice! Masse power oppe å går her, og du går hardt ut på høy frekvens på minne ser jeg. Mener du det er verdt det? Jeg tenker da på fsx/p3d/flysimmer er ikke som andre spill, og andre spill har praktisk talt null effekt på økning fra 1800mhz minne. Har du opplevd det motsatte med fsx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil. Nå har jeg tidligere brukt 1600MHZ minne, og merker betydelig forbedringer i ytelsen på simmen. På mitt gamle system som var klokket 4.6GHZ på prosessoren og 1600MHZ på minne hadde jeg et etterslep på texturene på AI trafikken. Men med dette oppsettet der prosessoren er klokket til 4.4GHZ og minne rusler på 2400MHZ er det praktisk talt ingen etterslepp på AI texturene.

 

Satte opp en PC for en kompis her rett før jul på et AMD system og 1600MHZ minne. Den Prosessoren er klokket til 4.6GHZ. På Gardernoen v2 med min AI instalert og med PMDG B777 var det et markant etterslep på ai texturene, og FPS var betydeliog lavere. Han har akkurat det samme skjermkortet som meg.

 

Før jeg låste FPS var den oppe i over 70 på det høyeste på min nye PC på Gardermoen som beskrevet over, og kryper ikke under 28, og har låst den på 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...