Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. desember 2013 Premium Medlem Skrevet 30. desember 2013 Dino Cattaneo`s Boeing T-45 Goshawk er igjen oppgradert, og nå også for P3Dv2 !! Har fulgt denne freeware/donation produksjonen i mange år, og kvaliteten er blitt helt på høyde med betalingsmodeller. Flyr alldeles nydelig i P3D, men fåes også til FSX, sjekk siden hans : http://indiafoxtecho.blogspot.no/ Og når man har fått noen timer i denne, så kan man også betateste siste versjon av F-14, fåes også fra siden til Dino. Snart Godt Nyttår Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 30. desember 2013 Premium Medlem Skrevet 30. desember 2013 Ja, denne er rålekker! Å lande på Hangarskip er fortsatt noe av det vanskeligste jeg gjør i simmen (bortsett fra å vinne Red Bull-løpene i FSX). Har allerede donert penger til Dino. Denne fyren trenger vi flere av i freewaremiljøet og jeg er glad han har blitt gjort ære på av Lockheed Martin som inkluderte hans F-35 i P3D v2! Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. desember 2013 Premium Medlem Skrevet 30. desember 2013 Jepp. Fløy denne modellen jeg å i p3d i går kveld. Den er kjempebra, fløy v2.52. Ser jo ut som denne versjonen har enda bedre vc jo!? Kult, må ha! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.