Steinar Grindstein Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har tatt noen screenshoots av nye gardermoen med min egenkomponerte AI traffic. Som påpekt i den andre tråden om denne pakka har jeg gitt afcadfila en sikkelig oppgradering for best mulig AI handtering. Enjoi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 28. desember 2013 Gardermoen 2017 ser helt rå ut, må vel vurdere den jeg å. Er det noen mulighet for at du kan dele den afcad fla Steinar. Eller er det imot Aerosofts eula sikkert?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 29. desember 2013 Dette ble knalltøft Steinar, og nå vet jeg jo at du er en råbarsking med AI-trafikk, men jeg regner med at det fortsatt dreier seg om FSX for din del !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ser veldig bra ut ja, likte spesielt siste bilde! Er det noen mulighet for å disable den nye piren? Liker ikke å vere så langt på forskudd hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Ernst. Joda dette er fsx, dog er bildene ifra en pc som jeg setter opp for en kompis. Selv setter jeg opp min ny flightsimrigg neste helg, og den er planlagt at jeg ettervert skal over på P3Dv2. Men uten B777 i den simmen for den vente til pmdg har fått ut fingern. Jeg har ikke sett noe som tilsier at det er mulig å deaktivere pir nord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.