Andrew Thomsen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Mine første P3D shots, med NSX III, og ny Landclass & Farmclass (beta av Thomas Berg). Siste bilde bekrefter at i P3D, må man ha buss (AS 320 Extended). Første "flight" endte i åkeren. Andre i lufta, og avsluttet der, med hjernen låst. Tredje flytur gikk fra A til B, hvorpå jeg kreperte ved (B). Fjerde flytur ga en fin landing på ENCN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 23. desember 2013 Sattan, gledelig jul ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 23. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 23. desember 2013 Sinnssykt bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Se på "småting" som lys og skygge på bilde 4, cocpit. Gi meg enhver PMDG, men denne bussen i P3D tar kaka. FSX kommer ikke til å nå opp til dette nivået, da FSX utvikling jo stoppet for lenge siden. Kjør buss! PMDG er min minste bekymring (også fordi jeg vet deres 777 for Fly II fremdeles flyr fletta av FSX versjonen, og ja, den hadde en velfungerende FMC)...så ingen bekymringer her. Dessverre er det ennå slik, at i selv P3D flyr vi et modifisert Cessna panel. I Fly II fløy jeg maskiner der det ble beregnet luft over skroget. Jeg håper LM tar den veien med tiden. FSX er full stopp, så glem den greia. Kan og nevne som en kurositet at når jeg ble kjent med PMDG, drev vi med Fly II. Og de var fortvilet over å måtte gå over til FS, for å fortsatt kunne tjene penger på den simulatoren som fikk størst utbredning. PMDG er entusiaster som lengter tilbake til simulatorer som X-Plane og Fly II, men pengene ligger ikke der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.