Gunnar van der Meeren Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Vel, ikke helt. Vi mangler fortsatt en god B 17F modell for FSX. Men, jeg har oppdatert teksturene på A2A sin B 17G. Memphis Belle har nå fått flekker og rød/hvite hjulkapsler (som den jo hadde) ;D Teksturene er ikke lastet opp ennå, men skal se om jeg kan få gjort dette i løpet av julen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2013 Fint utført arbeid på denne staselige dama ..... husker jeg så henne "live" på Gardermoen en eller annen gang på 80-tallet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 22. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2013 Wow, den var nahaice! Hvordan er disse å ta av, og spesielt lande med egentlig, vanskelig?! Den er vel heller ikke spesielt kjapp i vendingen heller kanskje? Som jeg har skjønt det, flyr disse 4 motors hvalene kun pga propellstrømmen over vingene, og er nesten umulig å styre hvis den mister 2 motorer, da vingene mister løftet og haleror ikke får nok luftstrøm over seg. Stemmer dette? Mener jeg så noe på discovery om det en gang. : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2013 Nydlig Gunnar som vanlig ....den må jo i hangaren med din paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Kjetil sjekk denne du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Kjetil: B 17 Flying Fortress var et av de mest robuste bombefly som var bygget under krigen. Dette var en high altitude/long range bomber som tålte mye juling. Det er eksempler på fly som returnerte på 1 eller 2 motorer, gjennomhullet og med store deler av hale og høyderor skutt bort. Lurer på om ikke denne filmen viser noe av dette: http://www.youtube.com/watch?v=9LZP5R109yo. Når det gjelder å håndtere simulatormodellen, så er denne en Accusim modell og derfor ganske virkelighetstro å fly. Den er ikke vanskelig å håndtere, men det er en del ting å sette seg inn i. Det greie er at du kan få hjelp fra co-piloten din. Og, som filmen som Andreas viser til, så har du en dialog med mannskapet ditt også. Du får høre det om du gjør en dårlig landing... Men som sagt, flyet er ikke spesiellt vanskelig å håndere, men det lønner seg å lese manualen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 22. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2013 Heh ok. Det er vel en annen flydesign jeg har sett da. Hehe... : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.