Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2013 The "Hog" is in the air 8) . Hentet ned første forsøk til FSX, men den lot seg ikke teste, da en "bugs" pauset simmen etter bare noen sekunder. SkunkWorks kom seinere med en patch, men da hadde æ allerede lastet ned en ny versjon beregnet på P3D. Denne kjøpte æ usett, og nesten omgående fikk æ "aktiviseringsnøkkelen" fra pizzagjengen. Så viste det seg at versjonen var for P3D v1.04, men den lot seg installere og aktivisere uten problemer i P3D2. "Problemene" kom seinere, da jeg har en mistanke om at alt fungerer ikke som det skal. Den flyr utmerket, ja faktisk veldig bra, belaster ikke noe fps. og maner fram stor respekt for hva piloter hadde å hanskes med i begynnelsen av den kalde krigen . MEN, æ sliter med å få flapsen til å reagere normalt, hjulene kommer ikke ut ( eller inn ) selv om lysene indikerer det motsatte, og lyden i cockpit er nesten ikke hørbar!? Det siste kan jo være et forsøk på å simulere lydnivå i hjelm, og de andre problemene kan være fingertrøbbel. Prøver å følge med i andre fora, men foreløpig er det få som har begynt å fly Hog`en, og selv har jeg bare såvidt hatt den i lufta. Skunkworks lover egen installasjon for P3D2, som de fikk til med Starfighter`n, så får vi se om det trenges, eller om æ får "bonus" for min utålmodighet : . Full alarm da bare nesehjulet kom ut under første landingsforsøk. Tre grønne lys i både VC og på Saitekpanelet, men det måtte mange forsøk til før alle hjulene var nede og låst. Da viser VC at hjulhåndtaket var oppe og hjulene inne ?! Regner med dette er typisk for FSX-modell i P3D2, så jeg venter i spenning på reaksjoner fra SkunkWorks. Kom meg da trygt ned til slutt, og må innrømme at det satte litt ekstra spiss på testflyvningen ;D . Uansett, denne modellen lover veldig bra, og for de som flyr FSX, bør den være langt oppe på ønskelisten til Jul . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2013 Det var da voldsomt te aktivitet her da! Fantastiske bilder, as always! Jeg har bare P3Dv2 da FSX ble grounda, dvs. sletta, så jeg tar ingen sjanser med å kjøpe fly, enda i allefall. Freeware derimot går inn! ;D Man kan bli svett av kompleksiteten i cockpit fra denne tida, det står respekt av de som fløy disse tønnene med stikke og analoge brytere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 16. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2013 Dette er et fly jeg ikke kan huske å ha sett før. Stilige screens! Koser meg for tiden med F-86 fra Milviz som vel er i omtrent samme kategori når det gjelder kompleksitet. Artig at det medfølger en original POH på 500 sider! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2013 Jatakk begge to, det er komplekse greier, og nesten alt fungerer som i virkeligheten ( også våpensystemene, men det hopper æ over foreløpig ). Milviz F-86 er veldig bra, og den er typisk for denne etterkrigstiden, men den er adskillig mer skvetten enn Thunderstreak. Norge hadde lenge Thunderflash, som var en direkte avart fra "Streak`n, og æ har lest at pilotene betraktet den som et lokomotiv i forhold til F-86 ;D . Fantastisk spennende at noen utviklere satser på slike flytyper, og både Milviz og Skunkwork er seriøse på realisme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 16. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2013 Ja, det er utrolig artig at alt ikke dreier seg om Airbus og Boeing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.