Gå til innhold

PM forvirring


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

Jeg har vansker med å svare på PM; trykker "svar" men ser ikke svaret. Satte så greia til "som en samtale" og valgte å lagre kopi i utboks for at det skal virke (syns dette er tungvint). Da får jeg en "tråd", men mitt svar kommer øverst, og det blir litt dustete syns jeg.

 

Går det an å fikse PM så det bare blir til en normal tråd a la i forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, er det såkalte "captcas" her nå? I så fall ser jeg de ikke pga det &#**arbeidsgivernettet rensker vekk alt mulig.

 

GeirP:

 

Jeg har svart på PM, men ser ikke svaret. Prøver en gang tilmed "svar alle", hva det nå enn betyr  ??? :-X ;)

 

PS: PM er helt toillåt. Lurer på om svarene mine ikke funker fordi jeg må spesifisere mottaker. Dette bør jo være automatisk, som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for setup; jeg har samme innstillinger som du har, men tok bort avkryssing for å vise nyeste innlegg først, og da er det mer som jeg vil ha det, og er vant til. Men jeg ser bare dine to innlegg på PM, men ikke svaret mitt. Det ser jeg kun her. Derfor prøver jeg å svare en gang til, logger ut og inn, så får vi se hva det blir til.

 

Ellers så savner jeg som nevnt, muligheten til å redigere innlegg på PM. Og muligheten til å slette innlegg i forumet innen en time etter det ble lagt inn (for å unngå dobbeltinnlegg, feilsitater, etc). No pressure, bare nevner det.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og disse bokstavene man på skrive inn for å bekrefte man er menneske og ikke maskin er grusomt vanskelige å tolke...

 

Jeg sletter omtrent tre-fier spam kontoer pr. dag nå, men mange flere før jeg satte opp vanskeligheten.

Bare å beklage, men det er et godt "våpen" mot spambots og vi kommer til å ligge på dette nivået. Ser jo at du kom inn til slutt :D Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM kan ikke redigeres etter den er sendt. Det blir litt det samme som når du sender en mail. Er den sendt, så er den sendt.

 

Du skal derimot ha mulighet til å redigere EGNE innlegg på forumet. Har ingen mulighet for å legge inn at de bare kan redigeres i 24 timer e.l.

Rettigheten er gitt, så dette er litt rart om du ikke har mulighet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM kan ikke redigeres etter den er sendt. Det blir litt det samme som når du sender en mail. Er den sendt, så er den sendt.

 

Du skal derimot ha mulighet til å redigere EGNE innlegg på forumet. Har ingen mulighet for å legge inn at de bare kan redigeres i 24 timer e.l.

Rettigheten er gitt, så dette er litt rart om du ikke har mulighet til.

 

Jepp, det handlet kun om hva jeg var vant til fra det gamle forumet, og der virket redigering på PM. Jeg liker å skrive korrekt, så derfor forespørselen.

 

Redigering av innlegg på forumet funker OK. Men jeg får ikke slettet innlegg i det hele tatt. Det er litt dumt, for om jeg husker rett, kunne jeg slette nylig skrevet innlegg innen en viss tid etter posting. Jeg har mulighet til å slette innlegg på PM. Men ikke i forumet. Der har jeg kun valgene "Sitat" og "Rediger" øverst til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg lagt inn "slette egne emner" funksjon, men denne funksjonen skal disables etter x minutter.

For testing har jeg satt opp 10 minutter, men mulig dette kun fungerer for redigering. Dersom slettemuligheten ikke disables etter antall minutter, så fjerner jeg den igjen.

testing testing

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...