Audun Fikke Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 På FR24 står det at de deler ut mottakere og ønsker kontakt med noen i Haugesund, Alta, Tromsø og Svalbard som kan sette opp utstyr. De ønsker tydligvis å øke dekningen. Kanskje noen her er interessert i å delta? Link FR24 Edit glømte Alta Siter
Roar Midttun Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Har fått ganske mye info om dette og hadde takket ja til å motta en antenne. Her er en "bakdel" her og det er at det må betales moms for den antenna man ønsker og ha. Ikke at det er nå big deal,men da vet dere:) Men her er kanskje blitt noen forandringer. Vet bare at her ble nå tull med toll:D Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 10. november 2013 Premium Medlem Skrevet 10. november 2013 Er det noe pris,på dette.? eller. Siter
Kjell Arild Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Har to slike mottakere i familien, og det er ingen utgifter forbundet med å få tilsendt en slik. Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 10. november 2013 Premium Medlem Skrevet 10. november 2013 Takker for svar. Har i mellomtiden kontaktet Dem, og det er korrekt som du sier,det er ingen utgifter med dette. De meddelte, at det var å utfylle det beskrevne i mailen, så ville dem vurdere søknaden. Ble søknaden innvilget, med de referanser, som jeg oppga, så vil dem sende, pakken kosnadsfritt til min oppgitte bopel adsessa. Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Skulle gjerne bidratt. Men takker nei til mer stråling enn nødvendig. Siter
Kjell Arild Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Tror ikke du blir utsatt for så mye stråling av en mottaker. Håper du ikke har mobiltelefon Siter
Even Rognlien Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Dette utstyret stråler vel ikke noe mer enn en vanlig FM-radio. Det er snakk om en vanlig radioantenne og en bitteliten boks som lytter etter signaler som flyene sender ut Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 aha, okda. Så mye vet jeg... :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.