Gå til innhold

Iceland Demo


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

FTXGlobal-OpenLC-Vector, alle tre i en sammensveiset, gratis demo. Anbefales, enten du har FTXGlobal fra før eller ikke, demoen fungerer for begge deler. Tok meg en kjapp tur mellom Akureyri og Alexander, og æ må si dette imponerer. Gler meg sykt til dette gjelder for Norge også. I mellomtiden kan man nyte Island i sin helhet :)

op1.jpg

 

op2.jpg

 

op3.jpg

 

op4.jpg

 

op5.jpg

 

op6.jpg

 

God tur .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fryd for øynene mine, Ernie!

Både fly, farger, skygger og scenery var fra øverste hylle. Ingenting mer å si på det.

 

Har du Iceland X fra Aerosoft?

 

Jeg bare lurer siden jeg har ikke sett noe tråder om kompatibilitet med akkurat det sceneryet.

 

Det er utrolig kjekt og litt vemodig for i hvert

fall meg i MP gjengen at du har funnet deg både kjærlighet

og ett nytt og flott sted utenfor byenes grenser. :) Det virker som du trives godt i natur og landskap.

 

Det med vemodig kommer vel av det at både jeg og andre på MP savner ditt blide åsyn og gode flyging. Du er jo tross alt en av veteranene, og det at du har flyttet og ikke akkurat har fiber gjør jo ikke saken lettere akkurat :grin:

 

Men til syvende og sist så har du møtt på kjærligheten, og hva mer trenger en nordlending da? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Du kan få sagt det Benny :grin: , men det var jo veldig hyggelig av deg :). Jeg er ikke ute av miljøet, og jeg flyr nesten like mye som før, selv om jeg ikke deltar i MP-flyvningen for tiden. Også gamle griser trenger også kjærlighet, men den tar ikke bort interessen for fly og flysimulering ;) .

At jeg har flyttet på landet har sine fordeler og bakdeler, og dårlig nettforbindelse er selvsagt en utfordring. Nå er det ikke så ille at jeg ikke kan delta på Teamspeak, og jeg kommer sikkert til å høre innom etter hvert, men i den lyse årstiden er det vanskelig å få tid til alt...... :cry: Hold ut, plutselig ser du meg i speilet, samtidig som sporlysene skjærer gjennom skroget ditt :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...