Gå til innhold

Søndagsflyvning


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ka farsken, her må det postes bilder, eller så går det vel samme veien som i naboforumet....!? Folkens, la forumet gjenspeile mangfoldet av FS-aktivitet :) Det behøver ikke være ekspertfoto fra den siste flighten rundt halve jordkloden ( selv om det også er spennende ). For min del er det viktig at FS er flyrelatert underholdning, og ikke blodslit :whistle:

F.eks. litt søndagsflyvning i flyklubben ...... :/

cam1.jpg

 

cam2.jpg

 

cam3.jpg

 

cam4.jpg

 

cam5.jpg

 

cam6.jpg

 

cam7.jpg

 

cam7b.jpg

 

cam8.jpg

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Det er jo liv i mannen jo. Så bra.

Og han titter plutselig innom med di merkligeste flydoninger som vanlig.. Herlig..

Jeg er helt enig i at vi må få opp aktiviteten på Screenies igjen. Og som du veit er det GA eller Warbirds som ligger mitt hjerte nærmest, derav denne posten forige helg.

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=652853&gonew=1#UNREAD

Jeg har ikke logga så mye timer på ei helg på lenge og det var riktig så kos. Det ble etter hvert rimelig folksomt på TS og server. Slik skal det være.

Blir nok mere livat utover høsten regner jeg med men aktiviteten lovet bra.

 

Som vanlig irriterende bra bilder Ernst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

[size:14pt]ANG. Søndagsklubben [/size]

Vil minne folket på at vi vil prøve å bruke den nye serveren til Geir Ove

Så langt har den fungert utmerket de gangene vi har testet den

 

Så de som ikke har fått tilgang til den send en PM til Geir Ove for å få det ;)

litt mere info i denne tråden

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=652644#Post652644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Sjå her ja, no var det flere som våkna til liv :grin: Kjempebra !! Øyvind, æ har nok ikke vært så langt borte, men må innrømme at hobbyen vokste meg litt over hodet. Det ble så mye å oppdatere seg på, at æ mista gløden. Nå flyr æ kun med høy trivselfaktor, og kjenner at det begynner å boble igjen ;) .

Tommy, takk i like måte ! Alltid like imponerende når yrkespiloter bidrar i forumet :)

Robert, betryggende å se at det er gode servere i sving :) Likevel blir det ei stund til æ dukker opp online, har flyttet "på landet", og her er det ikke rare hastigheten på breibånd :crazy: Vi får se, det er noe fiber på gang i nærheten, så det er mulig æ slenger innom en gang i framtida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...