Thor Johannesen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei og takk for sist! Den er grei Ole Jonny. Det ser ut som om det blir 12 i år, hvis det ikke dukker opp noen vi har oversett. Det ser ut til å være 9 eller 10 som reiser samlet fra Schiphol, "godtebutikken til Harderwijk - pr nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. oktober 2013 Og de heldige reisende er: Eigil Mjåvatn Ole Chr. Jøntvedt Thor Johannesen Paul Thomas Kvam Karl Kristoffersen Rune Iversen Øyvin Sommer Øyvind Vadseth Ole Jonny Snarheim Egil Johnsen Fred Solli Geir Ove Finstad Vidar Eggen De som kommer med SK821 møter vestfoldgjengen ved "Checker Board" Meeting Point i ankomst/avgangshallen på Schiphol. Vi sees! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei, jeg kommer nokk ikke ned før sent fredag, jeg har noe som fucker opp på den flight som var planlagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er greit Geir Ove. Vi ønsker deg velkommen fredag kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg flyr SK827 kl.16.30 fra OSL så jeg rekker kanskje middagen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Alltid middag til snille gutter vet du. Du blir jo ikke sååå sen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 God tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Takk skal du ha Geir. Synd at du ikke blir med. Noen av oss reiser allerede om få timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hilsen from a terrace in Harderwijk, saturday Novembre 2. - - - - It was great. I enjoyed it very much, although I had to drive home, so ikke øl! See you next year! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 4. november 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. november 2013 It was nice seing you again, Geert! Thanks for the ride back from the show with all our new toys! You and I are meeting up on Skype tomorrow night to work on the DC10 as usual. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.