Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 11. august 2013 Premium Medlem Del Skrevet 11. august 2013 Det nærmer seg årets vakreste eventyr igjen! FSWeekend 2013 i Lelystad, Nederland går av stabelen 2. og 3. November. Vi har vært en stor norsk gjeng i flere år, og jeg håper at mange tar turen i år også! Dette er både en sosial greie, pluss faglig interessant, ikke minst for cockpitbyggere. Vi pleier å reise via Schiphol fredag morgen, med retur søndag. Vi bor på hotell Markzicht i Harderwijk, en liten busstur fra Avidromen på Lelystad flyplass. Bli med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Eigil Mjåvatn og jeg har allerede booket hotel og fly for lenge siden. Da vi bor i Vestby og Tønsberg, så reiser vi fra Torp på torsdagen og ligger over i Amsterdam på Hotel Best Western Amsterdam Airport og møter resten av gjengen på fredag morgen på Schiphol - som i 2012. Regner vel med at vi ordner samlet transport når vi vet hvor mange som blir med. Det blir vel, som alltid, en tur i "godtebutikken" før vi drar til Harderwijk. Vi returnerer på søndag kl 12.15 til Torp, men det er vel litt forskjellige avgangstider etter hvor folket skal. Vi bor som vanlig på Hotel Marktzicht i Harderwijk. Håper det også i år blir mange med. Dette er jo en høydare for oss simmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg er med. Da er hotellet i orden. Da er flyet booka 1.Nov SK821 3.Nov.SK822 :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 12. august 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2013 Rune Iversen og jeg har bestilt samme opplegg som Ole Jonny. Da venter vi bare på resten av gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Jøntvedt Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei. Ser dere skal til Nederland i november. Kunne godt tenke meg å besøke messen. Har dere noen tips på hvilket hotel som ligger nærmest. Mvh Ole Jøntvedt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei,les første innleggtil Vidar.Vi pleier å sammles på samme hotell.I fjor var vi 14-16 stk som bodde på samme hotell.Da får vi litt sosial sammver,som jeg synes er veldig hyggelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei Ole Christian! Siden du bor i Bamble vil det kanskje være mest hensiktsmessig å reise fra Torp. Vi er i alle fall 2 som reiser derfra på torsdag, slik at vi slipper å stå opp midt på natta for å rekke flyet. Vi overnatter på Schiphol og møter de andre fredag morgen. Se mitt tidligere innlegg. Thor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Jøntvedt Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ja da er fly og hotell i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Flott,da er vi 6 stk så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fly booket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 20. august 2013 Members Del Skrevet 20. august 2013 Da var årets tur booket. Samme reiserute og hotell som Ole Jonny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Da er vi 8stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Booket hotell og ett senere fly. Har noe å gjøre på fredagen SK827 ned og SK822 hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 5. september 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2013 En flott gjeng, men det er stadig plass til fler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Gleder meg faktisk til dette, lenge siden jeg har sett dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dette er rett oppi fødselstermin, så jeg har lovelig fravær i år. Kommer sterkere tilbake ved en senere anledning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Bare en ting å si om det der Geir - dårlig planlegging. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 tar den Fred. Kan faktisk love at det ALDRI skjer igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 5. september 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2013 Aha! Geir har klipt seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ahh, hu likte pølsa men tålte ikke dressingen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Geir har du fått deg Hotell ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei, Ole, har ikke bestilt enda, men skal gjøre det ila et par dager, ser det er bra med dobbeltrom :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Da er hotell og fly til bestilt. Er litt usikker på retur. Har lyst på et senere fly. Egil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2013 Vi blir som alltid en flott gjeng! Noen etternølere som hekter seg på? Hører du, Kai? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bil bestilt for lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. oktober 2013 Privatsjåfør i år også? Det har jeg sansen for! :eek: -v- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Passing Harderwijk on the way to Lelystad and I think I need to swap some cargo for some passengers as usual. Lucky you.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei alle! Ja, da er det bare dager igjen til FSWeekend i Lelystad. Synes det er merkelig stille her på forumet ang dette nå. Tidligere år har vi reist samlet fra schiphol via "godtebutikken" til Harderwijk og eventuelt retur. Er dette noe dere ønsker også i år? I såfall må jeg vite hvor mange som ønsker det, slik at det kan hentes pris på dette. Nå haster det - jeg reiser på torsdag ettermiddag. Send meg PM eller svar meg her fortest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. oktober 2013 Landeveistransport pleier du å finne ut av Thor, så der er vi trygge. Skal prøve å finne ut om det er flere deltagere enn de som er nevnt i denne tråden. Setter opp en liste i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Detta kan du thor.jeg er med på felles bil,som i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.