Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Det nærmer seg årets vakreste eventyr igjen! FSWeekend 2013 i Lelystad, Nederland går av stabelen 2. og 3. November.

Vi har vært en stor norsk gjeng i flere år, og jeg håper at mange tar turen i år også! Dette er både en sosial greie, pluss faglig interessant, ikke minst for cockpitbyggere.

Vi pleier å reise via Schiphol fredag morgen, med retur søndag.

Vi bor på hotell Markzicht i Harderwijk, en liten busstur fra Avidromen på Lelystad flyplass.

Bli med!

Skrevet

Eigil Mjåvatn og jeg har allerede booket hotel og fly for lenge siden.

Da vi bor i Vestby og Tønsberg, så reiser vi fra Torp på torsdagen og ligger over i Amsterdam på Hotel Best Western Amsterdam Airport og møter resten av gjengen på fredag morgen på Schiphol - som i 2012.

Regner vel med at vi ordner samlet transport når vi vet hvor mange som blir med. Det blir vel, som alltid, en tur i "godtebutikken" før vi drar til Harderwijk.

Vi returnerer på søndag kl 12.15 til Torp, men det er vel litt forskjellige avgangstider etter hvor folket skal.

Vi bor som vanlig på Hotel Marktzicht i Harderwijk.

Håper det også i år blir mange med. Dette er jo en høydare for oss simmere.

Skrevet

Hei Ole Christian!

Siden du bor i Bamble vil det kanskje være mest hensiktsmessig å reise fra Torp.

Vi er i alle fall 2 som reiser derfra på torsdag, slik at vi slipper å stå opp midt på natta for å rekke flyet.

Vi overnatter på Schiphol og møter de andre fredag morgen.

Se mitt tidligere innlegg.

Thor

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Gleder meg faktisk til dette, lenge siden jeg har sett dere.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ahh, hu likte pølsa men tålte ikke dressingen :-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei, Ole, har ikke bestilt enda, men skal gjøre det ila et par dager, ser det er bra med dobbeltrom :-)

Gjest Egil Johnsen
Skrevet

Da er hotell og fly til bestilt. Er litt usikker på retur. Har lyst på et senere fly.

Egil

Skrevet

Hei alle!

Ja, da er det bare dager igjen til FSWeekend i Lelystad.

Synes det er merkelig stille her på forumet ang dette nå.

Tidligere år har vi reist samlet fra schiphol via "godtebutikken" til Harderwijk og eventuelt retur.

Er dette noe dere ønsker også i år?

I såfall må jeg vite hvor mange som ønsker det, slik at det kan hentes pris på dette.

Nå haster det - jeg reiser på torsdag ettermiddag.

Send meg PM eller svar meg her fortest mulig.

• Premium Medlem
Skrevet

Landeveistransport pleier du å finne ut av Thor, så der er vi trygge.

Skal prøve å finne ut om det er flere deltagere enn de som er nevnt i denne tråden. Setter opp en liste i morgen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...