Gå til innhold

Skagen Oktober


Anbefalte innlegg

Sortland og Skagen blir i en pakke, og skal inngå i AoN (men fremdeles fotoscenery i egen folder pga størrelse, autogen, etc). AoN Class kutter jeg ut, og de filene vil også inngå i AoN. Sånn cirka som de gjorde i Norway Airports.

 

Større landclass områder fra AoN Class vil etterhvert bli en del av NSX II.

 

Det vil ikke bli noe fancy arbeid med kaiene i Sortland, det viktige er at de er satt på kartet, og de de får Day/Night.

 

Neste prosjekt blir fotorealistiske kystlinjer rundt hele Lista. Flyplassfotoet er straks ferdig.

 

igjen nydelige tryllerier fra deg!

-Takk for den. Godt å vite jeg ikke har bommet helt på seasons :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste prosjekt blir fotorealistiske kystlinjer rundt hele Lista. Flyplassfotoet er straks ferdig

 

Hvorfor ikke ta hele langøya som fotoscenery når du først skal kjøre hele området med fotokystlinjer? For når kystlinjene er på plass, da burde det vel ikke være mye jobb med resten av øya? selv om at man da får med Myre, Stå, Straume, ja nesten hele Sortland komune og det meste av Bø og Øksnes Kommune.. Er i allefal låv å håpe at det kommer :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fair enough, men det vil alltid være sånn at jeg tar det som er meg nærmest. Jeg la litt ekstra vekt på Skagen/Sortland fordi jeg jobber tett sammen med, øhh, opptil flere mennesker i den sammenheng, fra både innland og utland, og fordi jeg er en Navy-nerd...og fordi Kjell Arild laget KV Svalbard, som ligger ved kai der, men som sårt trenger bedre texturer.

 

Så Lista coastlines next. Og bare vent til jeg laster opp Lista II betaen. Der vil du finne det vanskelig å skille fotoet fra resten (fatter det ikke helt selv ennå hvordan det gikk til) :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdatret filer for Skagen, dette løftet området mange hakk i FSX. Men må få advare deg, i NTP (narsjonal transportplan) ligger skagen inne med rullebaneforlengelse i 2014, og dertilhørende omlegging av diverse veier i området. Så om du har planer om å lage hele Skagen (mener å ha hørt noen rykter om dette) ifra grunn av, så kunne det kansje ha vert en idet å vente til denne utvidelsen er ferdig en gang i 2014, eventuelt tidlig i 2015.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokmarknes er med som ny landclass. Ellers er det først og fremst flyplassene som skal få foto. Resten av landet trenger først og fremst bedre landclass, ikke fotos. Så lenge landclass er så fattig som den nå er, er det også liten vits å spytte ut den ene byen etter den andre som foto, for det passer dårlig inn i landskapet likevel.

 

Jeg skal ta et par byer, men det blir på Sørlandet, og prioriteres etter flyplasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...