Joachim Buerskog Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei! jeg bare lurer på om det blir FLG i år eller ikke? og eventuelt når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det er stor mulighet for det:-)større en at det ikke blir noe:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Buerskog Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Okei godt og høre! gleder meg allerede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Avgjørelse tatt. Desverre kan det bli noen løft av pc. Flg 2013 vil bli gjennomført Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Supert! Løft av PC høres ut som at det er noen etasjer opp, men det går helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ingen etasjer opp :-) jeg har brukt lang tid til og bestemme meg denne gangen, men jeg tenker, man har det ikke mere morro en man lager selv, så da får vi klemme til igjen. Jeg starter med og samle troppene til team ila kor tid, og det fine er at det mangler ikke på engasjemang, det er bra. Så plutselig kommer det noe info fra oss, men jeg har holdt på en god stund allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 21. januar 2013 Premium Medlem Del Skrevet 21. januar 2013 Gleder meg. FLG 2012 ble en uforglemmelig helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.