Gå til innhold

War Thunder


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som spiller War Thunder? Fikk øynene opp for dette i jula, og må si at jeg finner det svært underholdende, selv om det ikke er realisme som er i høysetet her.

 

War Thunder er et MMO-spill, med hovedfokus på den andre verdenskrig. Med tiden vil man kunne kontrollere alt fra fly, til tanks, til skip, men for øyeblikket er det bare fly man kan kontrollere. Som i andre MMO-spill spiller man og opparbeider seg "experience" og penger som gjør at man så kan oppgradere flyflåten sin. Her er det alt fra fly fra mellomkrigstiden, til Mustangs og Spitfires og helt frem til F-86 og MiG-15.

 

[video:youtube]dCux_JBAsss

 

War Thunder er gratis, og kan lastes ned her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre forskjellige modes; "Arcade Battles" hvor man kan fly omtrent som man vil uten at man vil få noen problemer med det. Her har man også "respawns" - hvor mange avhenger av hvor mange fly man har.

 

"Full Histoic Battles" som er en litt mer realistisk mode, her spawner man kun èn gang, man har kun cockpit view og man må ta av og fly til "objectives" og man må tenke litt på hvordan man flyr. Man kan overbelaste motorer, havne i spins osv. hvis man ikke passer på hva man driver med.

 

Den siste moden er "Historic Battles" som er en mellomting mellom "Arcade" og "Full Historic Battles".

 

Jeg har ikke prøvd World of Warplanes, så det kan jeg dessverre ikke uttale meg om. Det er ikke snakk om noe DCS-nivå på flight modellen her heller, men de flyene jeg har prøvd syns jeg oppfører seg helt alright.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...