Henning Henriksen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Heisann. Jeg planlegger en tur til Mexico i september, og sliter litt med valget om hvilket flyselskap jeg skal fly med. Planen er vanlige eco billetter. Reiser jeg med Lufthansa blir det A380, reiser jeg med British Airways stiller de med 747-400. Noen som har erfaringer med hvilke seter somm er best og sitte i? Andre fordeler og ulemper med de aktuelle selskapene? HenningH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jawohl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Gikk selv etter pris på samme rute, men i mars neste år. Havnet på A330 og Air France. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Bugten Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 A380! Lufthansa har herlig service! Liker BA også, men LH er nok hakket over ja. Dessuten er A380 å foretrekke fremfor 747-400. Bedre på det meste. Mat(LH), IFE og plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.