Sindre Holberg Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Flotte painter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Danke For ordens skyld, for å laste ned de forskjellige paintene så klikker du bare på bildene (i mitt forrige innlegg) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hvordan er navigeringsmulighetene i denne? FMS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. oktober 2012 Premium Medlem Del Skrevet 30. oktober 2012 Nei ingen FMS Her er en video av kjerra den sier det meste http://www.carenado.com/CarSite/Portal/pages/vidcB200fsx.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Lokøy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 På min har jeg satt inn isg1 SMITHS FMS og byttet EHSI med EFS50_EHSI_NB. I tillegg har jeg erstattet GPS 1 med Reality GN530. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Finnes disse paintene noe sted? Linkene som ligger her var utgått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 1. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 1. oktober 2013 +1 Tør også å be om link til nedlasting av paint'er. Ser jo helt fantastisk ut. På tide å samle norske paint nå som FTX Norway nærmer seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 http://www.polystack.com/Carenado.html Versågod. Har vært offline en stund, og så ikke denne posten før nuh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Takker for den, Pasi! Man må nesten ha Lufttransport-paint for å fly B200 i Nord-Norge i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.